blog.mobileClass'>

Saturday, January 29, 2011

alkisah ! tajuk tak leh bla .

happy gila aku hari nie . tahu kenapa . semalam kan kan aku bermesej mesej dgn adan . awww . malu lah nk citer . haih , hegeh plak . yang buad aku malu sgt bila mesej dgn dya kann . hee !

AD : kalo hg busan cari la balak buat teman
AIN : awat hg egt balak bole kasi bhgia ka . derita lagi ada la
AD : cri la yang baek mcm aku neh . mesti bahagia .

aww . malu i tau . haha . tergegeh sat naa .

then pagi nie saya ke kelas tusyen addmath dekat darulbakti . masa nak tggu kelas start tu tiba tiba myra pangge aku , then cakap .

myra : ain ain . muka bdk tu mcm kamil
ain : hah ? mna ? mna ? ohh .

mak ai . mcm tak pecaya aku . muka depa mirip . mata dya cemei gak . pipi depa nk serupa . tapi hat neh kuruih lagi . tinggi pon nak lebih kurang . gila rasa mcm nk menjerit ja . HAHA . hegeh lagi . tapi siyes wehh . bergetar dada aku bila tgk dya senyum . nak sama .
then baru aku sedar kenapa pagi tadi sblum nak p tusyen aku rasa berdebar semacam jaa . tak jumpa tuan pnya badan pon tak pa . janji jumpa org yg iras iras pon jadi la noh . tuan badan pon dah mcm belagak ja dgn aku :P wekk !

hah . blek ja tusyen ikut myra p alow star . p jalan kat tesco , jalan jalan dgn mama and maktok dya . haha . syokk gyla . maktok and mama dya baek .

aku text adan kata nak kacau . tapi dya balas

AD : aku tgh mkn kenduri nie . satgy aku msj hg blek .

tapi sampai la pon tak text aku lagi . lama sgguh dya mkn noh . HAHA . nie jenih makan tak ingat dunia dah neh .

tgk , kami mmg samseng sembang hg aku . dah aku mmg anggap dya kawan . kawan tapi mesra . bole mcm tu ? HAHA .

okeoke . tera tu ja . OPAH dgn ALONG i baru sampai neh . from kl .
nak melayan mereka pula . tgk , betapa bahagianya saya hari ini .

tengkiu tengkiu . and bubyee ;D

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers