blog.mobileClass'>

Monday, January 31, 2011

jealousnya aku

kenapa tiba tiba aku nak jealous neh . tadi aku tgk kat fb kan . kenapa budak tu suka tag gambaq AD ? esh , depa couple ka ? aku buka fb budak tu . tapi tadak gamba dya pon . gamba cartoon ja . tapi majoriti gambar yg di TAG tu semua gambar AD . huih , takan depa couple . kalo budak ipoh gak mustahil la kan sbb AD sekola SBP STAR . sekola lelaki semua . rasa mcm budak sini ja . tapi kann . ehh japp . awad aku nak jealous lebih nie . takan dah jatuh hati kod .

ehh dakk . ain tolong berpijak di bumi yg nyata . aku suka jaa kat dya bukan cinta . jealous ialah perkara biasa kan .

kalau aku suka dya tak salah kan . setidaknya aku tak jadi org bodoh bila 1 day aku dapat tau org yang aku tunggu tuh ada girl laen . kalau itu terjadi lah . aku tak mengharap mcm tu .

tapi siyes ckp . aku suka kawan dgn dya . BAEK ! ;D

haha . 2 3 hari nie aku citer pasal AD ja kann . mesti jemu . kalo jemu its okayy . aku tak marah . but better stop reading my blog . *ckp mcm org nak sgt baca blog aku . HAHA

2 comments:

Daisypath Anniversary tickers