blog.mobileClass'>

Thursday, January 27, 2011

kecewa

salam

bole aku dapat apa yang aku nakk ? aku bukan mintak sesuatu yang complicated . it's easy to have dgn pendapatan yang enak ja masuk every month tu .

kadang kadang aku rasa aku nak behenti tusyen ja . biar aku belaja kat sekola yg menyebabkan aku tak paham lansung tuh . biar result aku jatuh . ada org kesah ke ?

and aku rasa aku tak nak main apa apa sukan pon . aku taknak lari untuk rumah sukan dan masuk apa apa sukan lansung . biar mrkah koko aku tu kosong paham . kosong x de markah .

dan aku rasa nak letak jawatan untuk jawatan penolong ketua tingkatan , pengerusi netball dan setiausaha prostar . biar lah aku tak berjawatan sbb aku mcm tak bertanggungjawab je .

tahu kenapa aku menulis nie ? tahu ?

kenapa aku nak behenti tusyen sebab tak da org pon nak hantar aku bila aku bgn lewat . mesti cakap TAKLARAT la . PENING KEPALA neh & BYK KEJA SATGI NK PI MERATA . kalau mak aku dah paham sgt . sebab mak pon tak berapa sehat . abang aku mmg dah ada rumah sendiri dgn keja dah and sorunk lagi plak belaja .

sebab sama gak la aku tak nak join apa apa sukan . sofball pon tak , netball lagi lah dann apa apa acara lari . sbb bila kaki aku sakit ka , kejang ka . aku tetap kena tahan bus jgk .

dan jawatan tuh , s/u lain dah bole decorate dyaorg pnya papan kenyataan tapi aku blum lagi . dorunk dah bole beli barang barang yg penting tapi aku haram dak . bila aku ajak , alasan sama la weh . kelas pon depa decor aku tak join dan aku dah bole hidu sesetengah yg dah tak puaih hati dgn aku . ambik la weh jawatan tu . AKU TAK GILA PON JAWATAN TU .

jadi conclusionnya , apa yg aku nak hanya sebuah scooter . bayar duet muka 2 ribu and every month cuma rm180 . bole plak bagi dekat org lain 2 ribu free free ja dgn anak anak semua dah penat buad keja tapi lansung tak dapat apa kann . apa salah kuarkan 2 ribu dulu utk kemudahan aku dan aku tak kacau dah suruh p hantaq p mna mna pon .

bole plak beli mercedes tapi scooter yang tak sampai puluhan ribu tak bole beli ?

org ckp bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian . tapi aku neh sgt sgt . macam anak penooreh getah pon ada . anak penoreh getah pon bole dapat lebih dari aku .

jadi aku kecewa dgn sikap -y-h

cukup . aku dah derhaka kan . kalau rasa mcm tu . stop reading my blog ! korunk tak tahu situation aku .

6 comments:

  1. aiin , aku tatau nak ckp apa. tapi aku mcm sedih jaa. mmg sedih. apa aku bleh ckp, sabaq naa? bnda nii bleh bawak bebincang okay? :)

    ReplyDelete
  2. tula . aku tak laqat teqiak dah aih .
    hesh , kalah jgk aku dgn ayaq mata neh .

    ReplyDelete
  3. haha hg ingat ego hg tuu hebad smpai takmau kalah?
    kamu salah aiin!
    HAHA

    *setan penuh

    ReplyDelete
  4. apa maksud hg neh . sekuupang tak paham . ayoo !
    HAHAHA

    word sekupang ta leh tahan .

    ReplyDelete
  5. tenkiu . btw ? ur link blog bole ?

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers