blog.mobileClass'>

Thursday, January 13, 2011

budak kepala besar + mata sepet !

hey budak kepala besar . bole aku nak sayang kau selama nyawa aku ada ? cinta kau selama nadi aku bergerak , bersama kau selama lamanya ?

bole mcm tu ? boleh ke takk ? aku bercakap dgn kau . boleh ke takk ?



aku cuma rindu nak tgk mata kau yg sepet tuh , rindu ketuk kepala kau yg besar tuh , rindu pijak kaki kau yang putteh tuh , rindu tarik telinga kau yang capang tuh , rindu kita lawan ejek ejek , rindu kau marah bila aku tak dgr ckp , rindu kau punya merajuk yg slalu buat steady konon tak merajuk , rindu kau punya ego yg gila tuh .

aku rindu kat kau sebab sebab atas ni ja oke

kalo la kita jumpa balek aku tak tau la keadaan kita mcm mna . tah tah kita dah tak mcm dulu .

entah la weh . kalo kau baca kan senang . aku nak sgt kau tau . yang aku neh . err .. nanti nanti la aku sebut oke . *act aku ego x nak gtau

harap kau tahu budak kepala besar + sepet

sorry because i use the word" KAU AKU "
from the heart aku yang egoo

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers