blog.mobileClass'>

Tuesday, January 18, 2011

STALKER TERHORMAT

oke . ini untuk kau stalker baek . err ! BAEK ? yes . aku cakap pasal kau stalker ku yang paling aku SAYANG . bole aku tanya kenapa kau minat sangat nak jadi stalker aku ? kenapa kau nak check FB aku . mak bapak aku ponn tak macam tuh . kenapa kau pulak yang lebih lebih ?

kalau kau nak jadi stalker aku pon . jadi lah yang terhormat oke . daftar tak mahal . habes teruk pon 10K . itu belum sampai harga kawen aku lagi yaa . sebab tu aku kata tak mahal . kira oke kan sebab kau nak tahu sangat pasal hidup aku . nak jadi stalker pon kena ada syarat . hidup neh memang penuh dgn syarat .

opss ! aku lupa nak bagitau kau . kalau kau dah jadi stalker aku yang terhormat . kira kau dah boleh masuk list org yang aku benci . oke cukup bagus apa . kau yang nak kan . ini memang fair atau lebih fair dari cerita cerita yang kau dah report dekat TUAN STALKER BESAR . kalau kau dah tak de duet kau pegi la mintak gaji dekat tuan stalker kau pulak .


kalau kau tak mampu kau tak payah berangan nak jadi aku punya stalker oke .

so conclusionnya . aku paling benci + pantang + tak suka + geramm kalau ada stalker .
hidup kau , kau punya pasal . hidup aku , aku punya pasal oke

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers