blog.mobileClass'>

Thursday, January 20, 2011

21 JANUARI

ingat tak tarikh nie ?


tarikh ini indah untuk saya . sebab ini mula nya kisah kita
kalau kita masih bersama mesti dah masuk

rindu jangan cakap la awak . bagai nak gila kod .

hari nie saya pegi karoeke . engat tak dulu saya slalu teman awak . saya nyanyi lagu lagu yang awak bagitau . yang awak suka . sampai hilang la suara saya . thu sebab apa ? sebab saya rindu .

tapi kita dah jauh . awak jauh dari saya kan . apa bole saya buad . yang pasti saya ni kuat . saya tak menangis . dan saya dah besar . dah matured tao . tak mcm budak budak dah . so , tak bole ckp saya perangai mcm budakbudak lagi .

okee . hopefully awak tahu isi hati saya .

saya masih nurul 'aiin yang awak kenal dulu .
same person with the same feeling on you

byee

org laen yang membaca . tolong jgn banyak ckp . aku tgh feeling neh .

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers