blog.mobileClass'>

Saturday, January 22, 2011

HB FINI & harini merentas desa !

hari ini 22 JAN 2011 . sekola saya telah menganjurkan sukan yang agak memenatkan badan iaitu MERENTAS DESA . lama tak lari bayangkan lah betapa penat dan letihnya aku disusuli pening yang sering menyerang kepala . tapi aku dapat menyumbangkan mata kepada rumah sukan . HAHA . aku tak lari lambat sangat la kann . HOHOHO ~

oke , hari ni pon kami celebrate besday sorunk kwn aku yang buaih tak reti reti nak matured lagi . dok bawak botoi ayaq pink dya siap ada katun pulak lagi p sekolah . haha . sorry kawan

fini pinot
tekan nama dya untuk ke fb dya

cik PINOT . hang dak besaq na . jgn dok buad perangai budak budak . hang tua lagi dari kami weh . oke aku wish hang bahagia dan dapat apa hang nak . aku tadak hadiah laen dah . hat nie pon jadi la weh .

syira & besday girl . and hadiah from kakchik .

cegu wan . ayoo . taktahan dodua puteh . HAHA . sorry sorry . aku pon rentung gak .

nie keja mekda tau . muka ta bleh bla . aku nak makan pon hg snap . adoyy

oke , habes kenyang dah makan . memang wajib la ambik gambaq kan .

syera . kakchik . tehah . syira . myra . wedad . fini pinot . ain . mekda

okee . habes !


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers