blog.mobileClass'>

Sunday, January 23, 2011

sekola OHH sekola

semalam kan aku dengan bersemangat nak habis kan buad report experiment . then aku gy la kat mak .

ain : mak , nak ketas A4 . dok mna ? XD
mak : esh , mna mak tau . p tgk dekat sana . *tgn menunjuk ke arah meja kerja mak
ain : sana tu kat mna ?
mak : la , p la tgk dkt meja tu . klo ada , ada la . klo tak dak tak dak la
ain : mak neh dok kira ada tak dak plak .

pastu aku pon p la tgk . cari cari tak dak pon . pastu aku pon menuju ke arah ibuku semula

ain : tadak ponn . org nk buat report experiment neh .
mak : eshh , dah tadak habes la tu
ain : hari tu org tgk ada byk lagi . spa maen
mak : apit la tu dok maen . dah hg tau dya jenih tu
ain : yg mak bg dya maen buat pa . gena neh . dah la fail tinggai kat sekola . ketas A4 plak tadak . esuk ada chemistry neh . kena dok atas lantai la plak .

muka aku tak payah kata la . dah naik toya tocu opah dah . bukan maen panjang aku jwb . nak teriak pon ada . tapi mak paham dah perangai aku . ta bule layan . dya buat derkk ja . ayoo .

so aku pon ckp . esuk tak mau p kolah . buat malu ja kena denda . dah la org kenai . tambah kena dok atas lantai . lagi tak mau . hummmm .

so pagi nie mak masuk bilik nak gerak aku . aku pon bgn nk ambik tola . pastu egt balek . kata tak mau p kolah . teruih aku p smbung tidoq . nah , tak semayang plak tu . melampau sgguh aku .

then , sekarang aku nak berblogging la kejap kan . reason tak ke sekola nya mcm bangan je kan . HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers