blog.mobileClass'>

Thursday, February 3, 2011

aktiviti masa cuti

sepanjang cuti yang yang telah masuk 5 hari nie saya telah menghabiskan masa saya dengan aktiviti aktiviti berfaedah seperti yg akan dinyatakan dibawah . *awat tiba tiba ayat aku ikut buku nie ?


aku habeskan masa cuti sekola nie dgn membaca buku ja . rajen kan ? HAHA . baek ckp YA . hee ;D
tapi sebenarnya hmpa kena tipu . aku baca buku OKE TGK GAMBAQ BAWAH .

silap , bukan buku . tapi novel . sumpa nak teqiak bila baca . sedih woo . wuaa . AKU DOK FEELING SAT .

ini kerja 1st saya tau

then kerja saya ialah

berFACEBOOK lah . mcm hmpa jugak kan . aku sure sapa yg ada blog mesti ada FB . kan kan ? hmpa setuju ? kalau tak betui pon mesti majoriti lah . HOHO *sja ubah topik

berBLOGGING pon termasuk dalam senarai lah kan . klo dak bende nie pon tak berpost ryte ?

tapi benda paling aku tak suka time cuti nie mulut aku koje nk mengunyah je . perut rase lapo je . ate ape teman bole buad ? kalo disekolah idak le rase lapo bebeno *nah masuk zon perak plak

aku ta leh bayang lepas SPM kalo dok umah mesti badan aku maken debab . kebaya pon tak celuih . HAHA tapi tak makan gelojoh mcm kt atas tu noh . *gambar hiasan je ;D


tapi kan . keje sekola lansung aku tak pegang lagi . sekola dah nak start blek . dgn nak SPM . bole plak aku spend time aku dgn bende bende berfaedah nie . bila la aku bole berubah . HAHA .

kalu tak lepas target aku mampos . 8A ++ . hayoo . mati den . tapi takpa , den akan usaho . *nogori 9 polok .

oke oke cukop . den nak pogi buad koja sekola den plak . byee


2 comments:

  1. percutian kat umah sendiri yang hebat . kita serupa . haha xD

    ReplyDelete
  2. well . tu ja bole buad . boring sgguh kan .

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers