blog.mobileClass'>

Saturday, February 5, 2011

sayang . I geram kat U

geramnya aku . geram gyla gyla . tahu tak sayang . i geram nie . *post nie aku sure myra mesti baca . wakakah . hee ;D kasi famous dya kejap .

nak tahu sebab apa i geram sgt . you all tahu sebab apa ? ohh semestinyalah korunk tak tahu kan . kenapa la bengap sgt i nie . i sebenarnya geram dgn blog nie . apa ke masalahnya sgt aku ta penah dapat award . then , tag cannot use . kdg kdg dya ckp an error happen segala bagai . apa ke jadah nya . *opss , i terkasar .

yang paling i tak tahan bila i tak check ja huruf huruf yang i taip mesti kejap dya jadi kecik kejap dya jadi besar . mcm post sebelum sebelum nie . yang sempat i repair i repair la . yg tak sempat , esh nmpak burok ja tau . dah la blog nie memang tak cantek . grr ! i geram gyla gyla nie . marah betol i kat u .

sayang , u tau tak i sayang u . i nak delete u tapi i tak sanggup . dah byk post i buat dkt dinding u . dah byk cerita i u simpan . i tak rela hilang u . and i tak larat nak buat baru and renovate blog baru as peganti . seriously la kan . i geram tahu tak . u jgn la slalu buat hal tau . i sayang u nie .

hopefully ada org bole tolong aku selamatkan belog aku yang degil semacam nie .

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers