blog.mobileClass'>

Saturday, February 19, 2011

bertuahnya saya .

saya teramat amat lah beruntung kerana memiliki . . .

seorang ibu yang paling hebad . mampu meng hadapi segala dugaan dgn tabah . ibu saya paling hebad dan saya amat amat sayang kan ibu saya . kalau hampa try bagi my mom sakit hati , memang salah langkah . and my mom adalah idola saya .

mama saya berjaya apa . berjaya menjadi seorang ibu kepada anak anak dya dan berjaya menjayakan anak anak dya . ta bole bayang kalau mom tadak . kelam kabut hidup aku kod . antara mak dengan ayah , mak tetap paling hebad kan .

esuk her bufday . 20 february 2011 . tadi beli hadiah for my beloved mother .
nadia kata cantek . semua setuju . hope my mom pon akan suka jgk .

mom , i love you so much . nakal nakal anak mak pon baek jugak kan . you re the best in my life .

i love you . muah muah .

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers