blog.mobileClass'>

Wednesday, February 16, 2011

jam hebad ;)

tapi habes tusyen aku shahirah and izzah rancang nak pegi pasaq malam . kami p awai gyla kod . pukoi 5 lebih . kedai baru nak bukak . then , kami p makan . aku beli leko leko and izzah beli cucur udang . sha pon sma . kami makan and sembang puas . melawak syok . sedaq sedaq dah pukoi 6 . so , kami p ronda balek . aku ckp nk tgk tgk aksesori ja .

tapi terbehenti kt kedai spek . mula gatai tgn nk beli . aku ada 5 spek . 1 ja spek rabun , hat laen sja suka buat koleksi ;)

then singgah kedai jam . izzah mmg gyla ben 10 . dya nk beli jam budak budak . aku pon ckp jum beli gak . kita pakai p sekola . HAHA .

hampa nak tgk dak ?

nie dya . hebad dak ? kami ada . hmpa ?

biru * AIN , hijau * IZZAH , oren * SHA

murah tau dak . rm8 . comei . ada lampu mcm mcm colour gy .

semua ben 10 . dapat jam nie kami terus pakai . jam yg dok tgn terus masuk beg . HAHA . jam puteh , aku syg kamu lagi .

p/s : bukan tak matured , sja bergaya ? ciss , bergaya la sgt . HAHA .

assalamualaikum ;D

2 comments:

Daisypath Anniversary tickers